Betalning och Leverans

Betalning och Leverans

Betalning och bekräfta beställning

Din betalning är det enda sättet att bekräfta din beställning

Betalningar går i ett av två sätt:

1. Betalning  med PayPal

 När du har bekräftat din order skickas du vidare till en säker sida hos vår kortbetalningsleverantör där du uppger dina kortuppgifter och genomför betalningen. Du kan alltid känna dig trygg i att handla med din PayPal konto,  eller  med kortet såsom  VISA, MasterCard eller American Express.

2. Betalning med Faktura
 Faktura – skickas till din uppgivna e-mail.
 Om du inte vill betala direkt med kort,  kan  du betala med  direktbetalning via Internetbank och kan du välja faktura som betalningssätt.


Observera: bekräftelse av valfri ordning vara endast genom din kompletta betalning.

Vi  klipp inte blommor, packning och förbereda för leverans, om vi inte får en bekräftelse på din beställning.

Efter bekräftelse, kommer du att få tiden för leveransen.

bekräftelse skicka till din e-post


Viktigt: Du måste vara i adressen i bekräftad tid.

Leveranssätt
Vi levererar majoriteten av våra blomsterbud med vår lastbilar till mottagarens dörr.
Gratis leveransen, avgift och Kostnade.
Vanligtvis vi levererar blommor gratis, men i vissa områden finns det kostnader måste betalas, kontakta oss för att veta om du är inom gratis områden.

Leveranssäkerhet
 För att vi ska kunna leverera din blommor/växter så krävs korrekta mottagaruppgifter. Dessa uppgifter ansvarar beställaren för, eventuella felaktiga uppgifter som påverkar leveransens utförande ersätts ej.

Leveranstid
leveransdatumet beräknar från tiden för att skära blommor, som är 24 timmar.
Leveranstid beräknas inte från dagen för inlämning av beställningen.
Leveranstiden kan vara lång om det finns fördröjning i orderbekräftelsen.

Ansvar för felaktigheter

Blommor skördas och förpackas i enlighet av beställningen.  På grund av detta, vi ansvarar inte för eventuella fel som orsakas genom att välja vilken typ av blommor.


Vi levererar blommor där det är på toppen av friskhet, och enligt de normer för transport blommor
Av denna anledning som alla skador på grund av dålig vård efter mottagandet, och lagra blommor och växter i olämpliga omständigheter eller transportera den via en tredje part, som ligger på kundens ansvar.